tisdag, maj 26, 2009

Hata danska svinbönder

Nu har det hänt igen. Jag slutade köpa varor med franska stämplar när Frankrike provbombade i Mururoa atollen med sina jävla atombomber. Jag är stolt över att inte köpt en enda Fransk produkt efter det.

Jag har inte köpt köttfärs från ICA sen det kom fram att de fuskade med märkningen på datumen och paketerade om köttet. Fy satan för fuskarna!!

Nu kom det fram att svinuppfödarna i Danmark är ena jävla djurplågare som bara tänker på pengar. De slår svinen med plaströr för att de ska gå upp snabbare i fraktbilen. De har inte plats att sova samtidigt i stian utan många får stå upp och sova. Många suggor står på samma ställe år ut och år in och får skavsår på kroppen. De har det sämre än många fångar i u-länder. De kan inte ens vända på sig i sina burar, ja svinen alltså!! Nu tänker jag sluta dricka Carlsberg samt andra danska öl. Jag slutar köpa danska varor över huvud taget. Bojkotta Danmark bröder och systrar.

Som en svinfösare sa i danmark, jag tänker inte sitta och gulla med grisarna och klia de bakom öronen, jag ska tjäna pengar på dom!!
Svenska svinfarmare är djurvänner och låter sina djur få en bra tid så länge de lever. Danskdjävlar!!! Ni får inte en spänn från mig mer!

1 kommentar:

Kicki sa...

Håller med dig Jimpan...