fredag, februari 19, 2010

Omstart!!

Hur det nu än är så kan jag inte bara radera denna sida. Kanske så kommer jag att en dag orka blogga igen och då för att spara på krutet så finns den ju redan här.
Jag har utökat mitt nätliv till Twitter också, Och med TweetDeck har man full koll på vad som händer i den världen. Jaja, ni kan googla om det för jag orkar inte förklara. Har ju precis börjat så man är ju ingen expert direkt.

En annan händelse som är rätt viktig idag är matchen mellan Malmö Redhawks och Leksands IF. Resultatet är ju självskrivet 2-4 till masarnas favör utan att för den delen förnedra Skåningarna. De är ett bra lag, men vi är bättre. Kommer med lite matchfakta senare.

Snön vräker ner idag och plogen har precis hittat hit och det var tur det för jag hade viktiga saker att göra ;-)

Ha det där ute så hörs vi, nu orkar inte armarna med mer skrivande!

Inga kommentarer: