måndag, april 14, 2008

Delad vårdnad!!

Jag har haft en hund i snart ett år för tjejen som äger den jobbar mycket och jag har haft äran att få ledsaga den lille till ett liv som hund. Det har kostat mycket i form av tålamod och prövningar men har till sist gett oss en hund som man märker har ett eget humör och är en härlig själ som prövar vårt tålamod och ger oss många skratt. Matte har jobbat i Branäs vilket ligger 17 mil bort så hon har inte kunnat pendla utan har bott där under veckorna. Jag har hägnat in min husvagn så han kan springa fritt där ute utan att jag ska behöva ha ögonen på han jämt. Därute trivs han men blir det för tyst så hittar han förmodligen på rackartyg vilket han gjorde häromdan, ett stort hål i marken. haha han såg ut som enna grävling. Nu så är skidsäsongen över för i år och matte har kommit hem. Det kommer att bli väldigt tomt efter den lille krabaten men även lite skönt att få ta igen sig. Men idag så fick jag låna honom igen för några timmar så det känns skönt.



Krama varandra i trafiken.

Inga kommentarer: