onsdag, november 19, 2008

Leksand VS Vikhockey


Härligt att Mikael Karlberg äntligen ska äntra isen igen och känna hur knät känns. Han har ju varit borta i 4 matcher varav Leksand förlorat 3. Ödmjuk som han är anser han att det inte beror på hans bortavaro men jag är av en annan åsikt. Han är en spelartyp som behövs i laget mest som föredöme för de yngre som den spjuver han är.

Jag är lite kritisk mot ledningen som fortfarande har Jackman kvar, fast i den senaste matchen vart han tydligen bänkad efter en riktigt onödig utvisning 2+10. Hoppas att han blir kvar på bänken då han fortfarande inte tillfört laget ett skit.



Jag har varit lite kritisk mot att Leksandsmatcher varit väldigt dåligt representerade i media. Igår fick jag glädjande nog se att Sverigewebben har tagit upp det och sänder följande matcher så här långt.
19 november Leksand-Västerås 19.00
22 november Västerås-Oskarshamn 15.00
26 november Leksand-Björklöven 19.00
3 december Sundsvall-Leksand 19.00
10 december Bofors-Leksand 19.00 (prel)........ Den matchen ska jag för övrigt åka för att se live ;)
26 december Leksand-Almtuna 16.00
27 december Västerås-Bofors 15.00

Inga kommentarer: