måndag, november 17, 2008

Man vs kvinna


I allt ses kampen mellan man och kvinna. I naturen är det en naturlig kamp som vi människor knappt märker av men "mänskliga"? kvinnor ska alltid göra en stor sak av det. Att tillsätta tjänster, dvs kvotering, är väl inte alltid av godo? Jo det kan funka inom Sverige men internationellt t.ex mot Kina har vi inget att hämta. Jag kommer att ta upp ämnet lite senare.
Blommor och växter klassas in som hon och hanväxter. Nedan kommer jag att skildra detta faktum i bild.
Tallen till höger lär väl vara
en kvinnlig tall?
Den närmsta tallen till höger
skulle väl då vara hanen om
jag inte ser fel? En riktig drule.
Skulle den främre vara Schyman?
eftersom hon är till vänster.
Och den högra då vara Reinfelt?
Fast haha nä fy. Jag har sett han i bastun
Hans är inte imponerande... haha långt ifrån.
Och Schyman är ju med i FI och rent militärt
en fiende som jag borde döda då lumpen lärde mig att döda den lede fi.
Tänk er att tallarna står uppochner.
Benen i vädret.
Det hade Gudrun i en vidrig film vi var tvugna att se i högstadiet.
Jag tänker plantera en blomma i det högra trädet.
Krama varandra nu och länge.

Inga kommentarer: